Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Student Core Member Flaming UmbrellaUnited States Groups :iconanonymousfeatures: AnonymousFeatures
 
Recent Activity
Deviant for 8 Years
9 Month Core Membership:
Given by xLunaP
Statistics 1,746 Deviations 38,076 Comments 298,056 Pageviews

Random from Art made for me :D

Super-fantastic art that was done for me. :heart::heart:
~Qwxpnezzykn Fan Stamp by QwxpnezzyknSteveBob Fan stamp by QwxpnezzyknSteve's Stamp by KingQwxpnezzyknSnowday stamp by Peeka13:iconthaxterunamusedplz::iconthaxterhorrifiedplz:

Shoutbox

Peeka13:iconpeeka13:
Bum ba rum pum ba rum pum pum...
Fri Jul 3, 2015, 1:40 AM
animemii:iconanimemii:
Lewleworange wtf XD
Fri Jun 26, 2015, 10:37 PM
Lewleworange:iconlewleworange:
kiss me
Tue Nov 26, 2013, 11:58 AM
aiichirou:iconaiichirou:
//coughcoughcoughspangledoodlemcfrycakes// Hi.
Sat Nov 23, 2013, 12:28 PM
datviperfangs:icondatviperfangs:
Dat Webcam. -3-
Sun Oct 6, 2013, 3:28 PM
Nobody

deviantID

medli20
Flaming Umbrella
Artist | Student | Digital Art
United States
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧~

Please, please, PLEASE do not advertise on my page. I really hate that. Thanks!
Interests

TF2 with Grizzly Berry!

Journal Entry: Wed Jul 1, 2015, 2:02 PM



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Go check out Grizzly; he's freaking rad, yo!





medli20 awaaaaaaaayyyyyy! *whoosh*

Comments


Add a Comment:
 
:icontee-spoon:
TEE-SPOON Featured By Owner Jun 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
SCREAMS LIKE ACTUALLY IRL
UR BACK HEEEYYY
i was gonna comment on the journal and be like yoo wb wb, but like egh : p
ALSO YES I AM OBSESSED WITH MuSELK AND KING RAJA
mouse milk , mull solk, etc
i still stalk you in a not so creepy way did u know :/
- deviantart is going down hill and its really weird and still really creepy here . BUT YEAH UM HEY WELCOME BACK 
Reply
(1 Reply)
:iconhalf-insane-ghost:
Half-Insane-Ghost Featured By Owner Jun 15, 2015  Hobbyist Digital Artist
I HAVE ADDED YOU TO MY SENPAI SQUAD, IF YOU WANT TO SEE IT GO TO MY PROFILE AND LOOK AT MY BIO :heart:
Reply
(1 Reply)
:iconpeeka13:
Peeka13 Featured By Owner Jun 15, 2015  Hobbyist Digital Artist
holy shit I haven't used muro in forever

anyway here have a crappy looking pyro
Reply
(1 Reply)
:iconsheezy93:
sheezy93 Featured By Owner Feb 7, 2015  Student Traditional Artist
hello! I'm not sure if you're active in DA anymore
but i have a question. about your pixel arts xD
for pixel art animation do you have to make different layers for arm to move up and down?
because i'm currently learn how to use animation .w. so far it's okay..xD
Reply
:iconponyuniverse:
PonyUniverse Featured By Owner Feb 5, 2015  Hobbyist General Artist
I know it's old, but I literally sat staring open-mouthed at my computer upon seeing this medli20.deviantart.com/art/Han…
First of all IT'S SO CUTE! And second of all, holy crap the memories! owo
Reply
Add a Comment: